9. nov. 2012

RIKKI TIKKI ADVENTKALENDER GIVE-AWAY


Bloggen har haft 1-års fødselsdag.
Vi har rundet 60 faste læsere her og 3000 likes på Facebook.

Vi har lavet over 130 blogindlæg.
... ja, og så er det snart jul og det kan vi virkelig mærke her i Huset.

Så derfor siger vi tak til Jer alle og udlodder en adventskalender fra Rikki Tikki Shoppen.

Du kan nu deltage med flere lodder:
- Melder du dig som fast læser på bloggen, får du 2 lodder.
- Like'r du vores Facebook, får du 2 lodder.
- Linker du denne give-away på din egen blog, får du 5 lodder.
- Lægger du en kommentar, får du 1 lod.

Du har altså masser af muligheder for at lægge en stor bunke lodder til denne give-away.

Når du har lagt dine lodder, skriver du blot i kommentarfeltet herunder, hvad du har gjort og hvor mange lodder du lægger - så sørger vi for at registrere dem alle.

Du kan deltage indtil søndag d. 18. november indtil midnat. Vinderen trækker vi mandag d. 19. november.

Vinderen kan frit vælge mellem;
En adventskalender med Medusa-Copenhagen til en værdi af 1.049,80 kroner
eller en adventskalender med Trip Trap Nisser til en værdi af 1.169,70 kroner.



Vi glæder os til at dele denne gave ud og vi håber I har lyst at deltage :)
Vinderen er fundet - tak for deltagelse til Jer alle :)

:) Rikki Tikki

174 kommentarer:

  1. Ej nummer 1 gav held ved Johannes og flagdreng - mon man kunne være verdens heldigstenigen???
    Jeg har gjort det hele så.... 10 til mig!!!
    - og jeg ville vælge medusa ;)

    SvarSlet
  2. Uh en lækker give away :)

    Jeg har også gjort det hele, så det må være 10 lodder til mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. Det ville da ikke være dårligt med sådan en kalender, den ville da helt klart gøre julen lidt bedre :)

    Jeg har gjort det hele, så 10 lodder til Fru Kubik.
    Og hvis jeg skulle vælge, så skal det være Trip Trap nisserne

    SvarSlet
  4. Jeg har i lang tid ønsket en pakkekalender, men den her ville da være den bedste.

    Jeg har også gjort det hele, så jeg må også få 10 lodder.
    Kan man selv vælge vil jeg vælge den med Trip trap nisserne.

    SvarSlet
  5. Hej

    Den bedste jule give away
    Jeg vil gerne deltage med 10 lodder.
    Det hele er gjort
    Hvis jeg er heldig, vælge jeg den med Trip Trap nisserne

    SvarSlet
  6. Tak for chancen for at vinde :)
    Hvis jeg skulle vælge, skulle det være Trip Trap nisserne !!
    Jeg deltager med 10 lodder.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  7. jeg er også helt klart til trip trap nisserne
    glædelig jul
    vic

    SvarSlet
  8. Uhhh.... Elsker trip trap nisser.. :)

    Er med på 5 lodder og de sidste kommer senere... ;)

    SvarSlet
  9. Pernile Rosendal Jensen12. nov. 2012 kl. 10.00

    Vil frygteligt gerne vinde, men har ingen blog og kan ikke finde ud af hvordan jeg følger denne ;o(. Men har længe liket på FB og har liket denne blog på facebook. Har måske optjent 3 lodder og xxx for at det nok til at være heldige at vinde en advendtkalender fra Medusa :o)

    SvarSlet
  10. dejlig give away

    SvarSlet
  11. Øj, sådan en adventspakkekalender Medusa-Copenhagen vil jeg straks krydse fingre for ;-)

    Jeg vil gerne bede om alle 10 stk. lodder, tak :-)

    Jeg er allerede fast læser og følger Jeres Facebook-side, og jeg linker med det samme til Jeres Give Away fra min blog Conner✩s Nest...♥

    Vinterhilsner,
    Maja

    SvarSlet
  12. Den vil give stor juleglæde her hos mig

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 5 lodder, og vil gerne vinde den fra Triptrap

    SvarSlet
  14. skøøøøn konkurrence <3 jeg deltager med 10 lodder

    jeg elsker julen

    SvarSlet
  15. Sikke dog en skøn give away.
    Jeg deltager med alle 10 lodder.
    Jeg har linket fra min sidebar på min blog.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Uhh virkelig lækkert, det ville blive et stort hit herhjemme med pakken med alle de skønne trip trap nisser :) - Vil krydse fingere for at det bliver mig med de 6 lodder jeg kunne være behjælpelig med:)

    God jul til alle jer.

    Glædelig jule hilsner fra

    Carina.

    SvarSlet
  17. Det ville godt nok være det vildeste at vinde :) hvis jeg skulle være heldig, ville jeg vælge trip trap nisserne ;)
    Jeg deltager med 5 lodder (fast læser, facebook og kommentar)

    Krydser alt hvad der krydses kan :D

    SvarSlet
  18. Jeg har synes om på facebook og skrevet her, så 3 lodder til mig. Jeg synes, det er en god gevinst. Jeg vil da gerne vinde en adventskalender med Trip Trap Nisser.

    SvarSlet
  19. Jeg deltager med 10 lodder. Vil gerne vinde en adventskalender med Trip Trap Nisser. Lækker gevinst! dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Nuj en lækker give away - jeg er med på alle 10 lodder! Og krydser alle fingrene for Medusa-kalenderen, elsker Medusa!

    Kig også gerne forbi mine give aways, den ene med ene lille medusa-ting ;)

    http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html

    SvarSlet
  21. Jeg har samlet på Trip Trap nisser og trolde i flere år, så ja tak.

    SvarSlet
  22. Hold da op en lækker give away.
    Jeg deltager helt sikkert med 10 lodder(:

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Deltager med 5 lodder :) Vil gerne vinde Trip Trap :) ... mailadr.: mjhudv@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Hvor er det en hyggelig og spændende give-away. Jeg deltager med 5 lodder og vil gerne vinde nisserne - de er så søde og hyggelige til jul:-)

    SvarSlet
  25. 10 lodder helt sikkert
    Den medusa kalender er virkelig spændende.
    VH
    Margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  26. Fem lodder til mig - har desværre ikke fået lavet den der blog endnu... :-)
    Vil gerne vinde pakkekalender fra Medusa
    Vh
    Majbrit
    majbritstaun@hotmail.com

    SvarSlet
  27. for fedt!!!!! har gjort alle tingene, så også 10 lodder til mig. Vælger absolut trip trap nisser, da de bare er for fede. Er faktisk ved at skulle bestille en hel del, men venter selvfølgelig til dette er overstået, hvis man nu skulle være heldig at vinde

    SvarSlet
  28. Jeg snuppper 1 lod for en kommentar - og krydser fingre. Hvis jeg skulle være heldig, så ønsker jeg mig adventskalenderen med Trip Trap nisser.

    SvarSlet
  29. Deltager med 5 lodder :)
    Mvh Lisbeth (lisk@bamsehulen.dk)

    SvarSlet
  30. 8 lod til mig. Jeg ville ønske trip trap nisserne hvis jeg nu var den heldig;O)

    SvarSlet
  31. Melder du dig som fast læser på bloggen, får du 2 lodder.
    - Linker du denne give-away på din egen blog, får du 5 lodder.
    - Lægger du en kommentar, får du 1 lod.

    jeg hapser 8 lodder :)

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her


    vil lige høre om du er klar over du har koder på din kommentar ? for det har du :)

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/08/sadan-fjerne-du-dine-koder-pa-blogspot.html

    SvarSlet
  32. gjort det hele så 10 lodder, ville vælge medusa, hvis:)

    SvarSlet
  33. Bum bum jeg vil også gerne være med i denne lækre give away, jeg er med på 10 lodder.

    SvarSlet
  34. 10 lodder herfra. Lækker giveaway :D

    SvarSlet
  35. hejsa
    fed Give Away
    jeg snupper da lige 10 lodder...
    og er jeg den heldige... (håber dettttttt) så er Trip-trap nisserne lige noget for mig

    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com
    http://1ret2vrang.blogspot.it/

    SvarSlet
  36. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  37. åhhhh, den ville jeg bare elske at vinde

    SvarSlet
  38. Medusa <3
    Jeg deltager med 5 lodder!
    Glædelig jul! :D

    SvarSlet
  39. Sikke en flot give away. Lige noget for mig. Det kunne være så dejligt at blive den heldige.
    Jeg har gjort alle tingene og deltager derfor med 10 lodder.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  40. får desværre kun 5 lodder da jeg ingen blog har selv men synes utroligt godt om denne blog og selvfølgelig også advents gaven
    venlig hilsen
    laila bindzus
    laila.bindzus@mail.dk

    SvarSlet
  41. Jeg snupper seks lodder - har linket på min blog, og ja, så er det her jo en kommentar :)

    SvarSlet
  42. Super lækker Give-Away! :)
    Jeg har gjort det hele så jeg deltager med 10 lodder! :)

    (Link på min blog: http://simoneshverdagstanker.blogspot.dk/2012/11/rikke-tikki-adventkalender-give-away.html)

    Krydser fingre!

    SvarSlet
  43. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :-)

    SvarSlet
  44. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder - og klart med Medusa kalenderen :)

    V.h.
    Sarah
    sarah_v_nAThotmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg hopper med på hele 10 lodder, vil blive glad for trip Trap nisserne, og vil dele dem med familie og venner :)

    SvarSlet
  46. WAUW - wauw, sikke en give-away, jeg elsker simpelthen de nisser, var for nylig oppe og besøge Etly Klarborg i Gammelbo, og må sige at der nu er kommet endnu flere nisser på min ønske seddel.
    Så jeg deltager på hele puljen - 10 lodder til mig.

    SvarSlet
  47. Deltager med 1 enkelt lod!
    rigtig fin giveaway :-)

    byceciliang@live.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Trip Trap er bare allertides , deltager med 10 lod

      Slet
  48. Hejsa
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder :)
    Mvh Mette

    SvarSlet
  49. prøver lykken med 5 lodder!

    SvarSlet
  50. Lækkert med en pakkekalender

    SvarSlet
  51. Jeg snupper lige 5 lodder (liket på facebook, fast læser og kommentar)

    Er jeg heldig, er det helt klart Medusa kalenderen der godt må finde hjem til mig ;0)

    SvarSlet
  52. denne give away er da helt fantastisk , ville elske at vinde.... er med på 5 lodder... Smil Lone

    SvarSlet
  53. I'm in! Sikke en god giveaway o:
    Har liket på bloggen, FB og kommenteret. Så deltager med 5 lodder (:

    SvarSlet
  54. Jeg har meldt mig som fast læser på bloggen oh har derfor to lodder -

    SvarSlet
  55. Deltager gerne med 3 lodder. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  56. Vidunderlig give-away!! Hvem ville ikke gerne forkæles med lækre adventsgaver fra jeres skønne shop!!
    Er desværre ikke blogejer, men smider 5 store lodder i puljen, da alle andre kriterier er opfyldt..;O)

    SvarSlet
  57. Dejligt med en pakkekalender, sådan en har jeg ikke haft siden jeg var barn:-), så det ville jeg gerne vinde... 10 lodder til mig.

    SvarSlet
  58. anne-lise dragmose-Hansen12. nov. 2012 kl. 17.45

    Flot pakkekalender , melder mig med 5 lodder,noget fra trip Trap ville være dejligt

    SvarSlet
  59. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  60. Uh, sikken en dejlig give away! Jeg er klar på at vinde Medusa adventskalenderen.
    Jeg deltager med 10 lodder.
    Vh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  61. Jeg deltager helt sikkert med alle 10 lodder, sikken en flot give away.

    Mvh helena. ps. Jeg ville så gerne have sådan en pakkekalender.

    SvarSlet
  62. Helt klart Trip-Trap nisser, 10 lodder til mig
    Annette

    SvarSlet
  63. Har netop siddet og sukket over, at selv hvis jeg havde en mand der gad lave mig en pakkekalender, ville der kun være råd til at putte rosiner i - hver dag!
    Har ikke haft sådan en siden jeg var 9 år - gad totalt godt åbne den fra medusa!

    SvarSlet
  64. Fantastisk præmie! Deltager med 5 lodder (fast læser, liker FB-siden og lægger en kommentar)

    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  65. Lækker gevinst :0)
    Deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  66. Sikke en skøn give away. Jeg vil gerne være med på 3 lodder (fast læser + kommentar). Jeg vil vælge TripTrap Nisserne, hvis jeg bliver den heldige.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  67. please , ta´mig , Vælger klart Medusa. :-) Lavet det hele og er med på 10 lodder. Tak for en skøn Giveaway.

    SvarSlet
  68. Ej en lækker præmie!
    Jeg hapser 8 lodder! :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  69. Jeg ville elske at forære en julekalender med Trip Trap nisser til min mor :-)
    Deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  70. Hmm....jeg må nøjes med 5 lodder, hvis man ikke kan få 5 ekstra for at dele på FB :-)

    Jeg er klart til Medusa :-)

    SvarSlet
  71. Også 5 lodder til mig, jeg har desværre heller ikke fået lavet en blog endnu :/

    l.bg (a) live.dk

    /Line

    SvarSlet
  72. Hej!! jeg vil gerne deltage med max antal lodder!!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  73. Sikke en dejlig giweavay, jeg håber på skønne medusa, er med, med 3 lodder,dejlig inspirerende blog, som jeg er glad for at have fundet - stort smil

    SvarSlet
  74. WAUW sikke en skøn give away.
    En julekalender med Medusa, ville gøre min jule endnu mere julet ;o)
    10 lodder til mig.
    Hilsner Mette

    SvarSlet
  75. Jeg vil rigtig gerne være med med 5 lodder, jeg håber på at vinde Medusa.

    SvarSlet
  76. 10 lodder til mig. :)

    Jeg vil gerne vinde Medusa. :)

    SvarSlet
  77. Lækker give away - jeg vil gerne være med på 5 lodder.
    Trip Trap er yndlings er hos os,.

    SvarSlet
  78. Hold da op, hvor er det en lækker give away. Hvor ville det være hyggeligt med sådan en kalender op til jul. Jeg deltager med 5 lodder, da jeg er fast læser og liker på Facebook.

    annasophiethomsen snabela gmail punktum com

    SvarSlet
  79. Jeg er helt klart med på 3 lodder, og krydser alt hvad der kan krydses.

    SvarSlet
  80. Trip trap nisser kom hjem til mig :o)

    Jeg må simpelthen deltage med 10 lodder - og har udført alle opgaver.

    pixelinaart.blogspot.dk

    SvarSlet
  81. Jeg er blevet fast læser, har liket jeres facebook side, og jeg skriver en kommentar, så er med på 5 lodder. :)

    millamusen@jubii.dk

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  82. Jeg deltager med 5 lodder - er fast læser, har liket på facebook og har skrevet denne kommentar :-)
    Krydser fingre!

    SvarSlet
  83. jeg nupper 10 lodder

    kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
  84. Har gjort alle tingene :) så deltager med 10 lodder.

    Jeg ville vælge medusa

    SvarSlet
  85. Uh, dejlig giveaway. :) Jeg har gjort det hele og vil gerne deltage med 10 lodder.

    Ville gerne vinde trip trap nisser.

    Line

    SvarSlet
  86. Jeg ville være super glad for at vinde - meget gerne trip trap nisserne ;o)
    Jeg deltager med 5 lodder (fast læser, facebook og kommentar)

    SvarSlet
  87. Jeg deltager med 5 lodder (fast læser, facebook, og kommentar).

    Hvis jeg var så heldig at vinde, ville jeg meget gerne have den med trip trap nisserne! :)

    Email: nessuh@live.com

    SvarSlet
  88. Jeg deltager med 2 lodder (fast læser).

    Hvis jeg er én af de heldige vil jeg gerne have den med Trip Trap nisserne.

    Pia

    SvarSlet
  89. Elsker medusa det er så sødt og finurligt :) 5 lodder til mig:)

    annemettekarlsen@live.dk

    SvarSlet
  90. Efter at have lavet pakkekalender til 3 børn, forældre, svigerforældre samt min mand kunne det da være dejligt at vinde en til mig selv. Hvis jeg bliver den heldige vælger jeg adventskalender med Trip Trap Nisser.

    Jeg smider 8 lodder i puljen

    Nanna_schack@yahoo.dk
    SuperPrinsessen.dk

    SvarSlet
  91. Advent calendar is my favourite thing in Christmas time from my childhood:))
    Follow your blog as Anna Moss and like your FB page as Anna Moses:)

    SvarSlet
  92. Jeg smider 10 lodder i puljen og krydser fingre fra nu af og til vinderen trækkes! :-) Jeg er helt vild med Medusa Copenhagen, det er så anderledes og hyggeligt, og alligevel så gennemført og fint! Haps haps :-)
    Jeg er fast læser på bloggen.
    Jeg like'r facebooksiden.
    Jeg linker til giveawayen på egen blog (link nederst!)
    Og jeg smider selvfølgelig en kommentar!

    Hilsen Rikke Sunds!
    rikkesunds@live.dk
    www.rikkesunds.blogspot.dk / www.rikkesunds.blogspot.dk/2012/11/give-away-pa-rikkitikkishop.html

    SvarSlet
  93. Sikke en dejlig præmie.
    Jeg deltager helt sikkert med 5 lodder.

    tballspige@hotmail.com

    SvarSlet
  94. - Melder du dig som fast læser på bloggen, får du 2 lodder.
    - Linker du denne give-away på din egen blog, får du 5 lodder.
    - Lægger du en kommentar, får du 1 lod.

    8 lodder tak. :)


    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  95. Deltager med 5 lodder :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Super lækker give away. Jeg deltager med 3 lodder. :)

    SvarSlet
  97. Nøøøjh, en lækker give-away - jeg krydser fingre! :)
    5 lodder (like, follow og kommentar) :D

    // Kiki - bloggingbykiki.blogspot.com

    SvarSlet
  98. Sikke en lækker give away :) Håber meget jeg vinder :)
    Jeg har gjort det hele, så det må betyde 10 lodder til mig :D

    Smil fra Anne

    SvarSlet
  99. Jeg deltager med 8 lodder :) Like'er denne side via GFC, kommentar og link i min side bar

    SvarSlet
  100. Jeg er med på 5 lodder :-)

    (medusa-copenhagen)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Det kunne være SÅ lækkert, så jeg deltager med 4 lodder;) bare det blir mig!!!!;)

    SvarSlet
  102. 5 lodder og en stor ose held...tak. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Jeg vil gerne deltage med 8 lodder (har gjort alt undtagen FB)
    http://doyoufeeltheluck.blogspot.com/2012/11/its-christmas-time.html
    Ville være lækkert med triptrap gaven :-)

    Mvh. Mette K (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  104. 1 lod til mig :)

    totrefirefem@gmail.com

    SvarSlet
  105. Jeg lægger fem lodder: to som fast læser, to for et like på facebook og her er en for en kommentar :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  106. Det lyder virkelig godt! Jeg deltager med tre lodder og jeg følger på facebook :)

    SvarSlet
  107. Ihhhh lækker lækker give away - nu det snart jul :-)
    Jeg er med på 8 lodder

    :-)

    SvarSlet
  108. Jeg vil også have en adventskalender til mig selv i år, så deltager med alle 10 lodder,,,

    SvarSlet
  109. Jeg har ingen blog, så må nøjes med 5 lodder!

    SvarSlet
    Svar
    1. mka(@)cs.aau.dk

      Slet
  110. Deltager glædeligt med 8 lodder og krydser fingre for Medusa adventskalenderen :)

    SvarSlet
  111. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  112. Jeg er blevet fast læser, har selvfølgelig kommenteret, jeg har liket og jeres facebook side og her er linket til mit indlæg på min blog omkring jeres giveaway: http://josephinesoerensen.blogspot.dk/2012/11/hej-bloggen.html
    Jeg krydser fingre for at blive den heldige vinder af denne lækre præmie :-)
    Email: josefustaaa@hotmail.com

    SvarSlet
  113. Sikke en vild og lækker give-away. Sådan en Medusa kalender vil jeg enormt gerne vinde! Elsker deres sager!
    Jeg kommenterer og melder mig som fast læser = 3 lodder i puljen

    SvarSlet
  114. Åh ja for en lækker give away. Hvis nu jeg er heldig, så kunne mit største ønske da være Medusa kalenderen :) 5 lodder i puljen..

    Gitte

    SvarSlet
  115. Jeg er med på 2 lodder, - hvor ku det være spændende at få adventskalender (som voksen!). Hilsen Rikke

    SvarSlet
  116. Jeg snupper 5 lodder. Ved lige hvem der ville elske at få sådan en pakkekalender med Medusa-sager, så hvis jeg er så heldig at vinde skal min søde mor overraskes :)

    SvarSlet
  117. Jeg napper alle 10 lodder og krydser fingre for lækre Medusa overraskelser :)

    SvarSlet
  118. Jeg deltager gladeligt med 5 lodder her i sidste øjeblik, har meldt mig som fast læser og har selvfølgelig liket på facebook.

    Ha en god weekend!

    SvarSlet
  119. Hej jeg deltager med 10 lodder og håber selvfølgelig at jeg vinder ;O)

    SvarSlet
  120. Jeg vil rigtig gerne være med på 5 lodder - fast læser, like på Facebook og kommentar her:-)

    SvarSlet
  121. Jeg deltager med 10 lodder! Fedt fedt fedt... hvis jeg bliver den heldige er jeg helt klart til trip trap :-)

    SvarSlet
  122. 3 lodder til mig - 2 fra FB og 1 for denne kommentar.

    Hilsen Mette Vork ( metpet1980@hotmail.com)

    SvarSlet
  123. Jeg snupper hele pakken, så 10 lodder til mig :-)

    - Jeg vil ønske mig Medusa :-)

    KH Nanna

    SvarSlet
  124. Super fin give away, hvor jeg har 5 lodder. 2 fra FB, 2 som fast læser og 1 for kommentar. Hvis jeg skulle være så heldig og vinde ønsker jeg mig Trip Teap.

    Hilsen Maria - bolido@live.dk

    SvarSlet
  125. Jeg har meldt mig som fast læser og deltager med 3 lodder. Det er en meget flot give-away

    SvarSlet
  126. Åhh det ville da være skønt at blive forkælet i julen :-)

    Jeg er fast læser, "liker" på Facebook og skriver her en kommentar, så det må blive 5 lodder og en masse krydsede fingre ;-)

    SvarSlet
  127. Lækker giveaway.
    Jeg deltager med 10 lodder og vil gerne vinde Medusa pakkekalenderen.
    Rigtig god weekenden.

    SvarSlet
  128. Deltager med 5 lodder. Har meldt mig som læser via bloglovin og liker på FB.
    Ville vælge trip trap hvis hev bliver den heldige :)

    SvarSlet
  129. Kunne være skønt med medusa-pakkekalenderen, så et enkelt lod til mig:-)
    Mvh Heidi
    hedegaard.nielsen@mail.dk

    SvarSlet
  130. Deltager selvfølgelig med 10 lodder ;)
    Her er det nisse pakke kalenderen der ligger nr 1

    SvarSlet
  131. Fantastisk - jeg deltager med 5 lodder.
    Her er Medusa øverst på ønskelisten.
    Mvh
    Katrine
    hansen.weinreich@get2net.dk

    SvarSlet
  132. Håber på at vinde - altid dejligt med en pakkekalender - medusa naturligvis , så et enkelt lod til mig
    mvh. Tina

    SvarSlet
  133. Sikke en skøn give away. Jeg vil helt sikkert vælge medusa pakkekalenderen. De er så søde :)
    Jeg nupper 5 lodder.

    SvarSlet
  134. Fast læser, facebook og en kommentar, så 5 lodder til mig.
    Jeg vil gerne vinde medusa-kalenderen :)

    SvarSlet
  135. 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  136. Fantastisk!! Elsker simpelthen Medusa så krydser SÅ meget fingre for at den lander hos mig. Kaster 10 lodder i puljen da!

    SvarSlet
  137. Alle ti lodder til mig! Uh - jeg krydser alt, hvad der krydses kan for, at det bliver mig, der vinder. Loooooove Medusa!!!!!!

    SvarSlet
  138. Jeg har meldt mig som fast læser og lægger hermed en kommentar og deltager derfor med 3 lodder.Ville elske medusa adventskalenderen!
    Anna

    SvarSlet
  139. Jeg er med på 10 lodder! I ved jo jeg elsker jeres produkter og det ville være fuldstændig fantastisk at vinde!

    Smil fra Mia
    www.mammamiasverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg ville gerne vælge Trip Trap nisserne, har linket fra min egen blog også. Smil fra Mia

      Slet
  140. Jeg når lige at lægge 10 lodder i puljen :) jeg ville allerhelst vinde trip-trap nisse kalenderen :)
    Hilsen Lene fra leneskage.dk
    lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  141. Jeg deltager med 10 lodder, og ville gerne have Medusa-pakkekalenderen, hvis jeg skulle være den heldige :)

    - Malene :)
    http://maleneudenr.blogspot.dk/2012/11/reklame-for-pakkekalender.html

    SvarSlet
  142. "Kun" fem lodder til mig, men håber og krydser fingre for, at det bliver mig, der vinder :D

    Mange hilsner

    Maria - maaaaaria88@hotmail.com

    SvarSlet
  143. Sikke en fantastisk give away, jeg er da helt sikkert med på alle 10 lodder:-)

    SvarSlet
  144. Woaw en fantastisk give away - jeg er helt vild med Medusa:-) Krydser fingre og håber at mine 10 lodder bringer held:-) kh. Mette

    SvarSlet
  145. Hæld da op hvor lækkert.... er selvfølgelig med på 10 lodder... og krydser virkelig alt hvad jeg kan....
    Hvis jeg nu er så heldig, vil jeg elske at vinde trip trap nisserne, da alt vores julepynt er gået til på loftet...
    Har linket fra min blog....
    kh. Tina
    http://mullesverden.blogspot.dk/

    SvarSlet
  146. Jeg deltager med 10 lodder, og håber virkelig at jeg vinder:)
    Min mor er vild med trip trap nisser, og jeg vil virkelig gerne kunne give hende denne fantastiske pakkekalender :)

    Mia Oxholm Andersen

    mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  147. Jeg deltager med 3 lodder. Og håber at jeg kan give min søde kæreste den fine trip trap kalender :)

    Kim Langholz

    kim-langholz@hotmail.com

    SvarSlet
  148. Har hverken face-book eller blog at linke/like på.
    Mine yndlingsblogsider ligger under favoritter og bliver besøgt dagligt - hvis jeg tilmelder som fast læser, bliver min indbox fyldt med "gamle" nyheder, da jeg oftest tager en tur forbi blogs FØR jeg checker mails - så hermed blot en lille kommentar ;)

    Kh. Susie H.

    SvarSlet
  149. Alle lodder til mig! :)

    Fast følger, like på facebook, linke på egen blog (www.frokenkristine.blogspot.dk) samt kommentar her ;)

    Krydser fingre for at jeg vinder MEDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSAAAAA!! Argggghhhh kunne være så spændende! :P (ELSKER MEDUSA!)

    KRYDSER fingre, tåer, ben, arme - det hele! :P

    God søndag! :)

    SvarSlet
  150. Skøn give away. :)
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Ville ønske jeg kunne overraske min mor med Trip trap nisserne da hun gør så meget godt for mig og mine børn. Krydser alt og rigtig god søndag :)
    Vh Janni

    SvarSlet
  151. Elsker gaver :-) Og nåede da lige at gøre det hele, så 10 lodder til mig :-) Krydser så meget fingre :-)

    SvarSlet
  152. Jeg deltager meget meget gerne med 5 lodder.
    Er fast læser, har længe været med på jeres facebookside, og jeg lægger en kommentar(:

    Heidi R.

    crank6_85@hotmail.com

    SvarSlet
  153. Ej en lækker give away! :)
    Jeg hopper med på 8 lodder, fast læser, indlæg på min blog og så denne kommentar ... :)

    SvarSlet
  154. Deltager gerne i sådan en skøn give away :)
    Har gjort det hele så 10 lodder til mig og jeg ville vælge Trip Trap nisserne, elsker simpelthen de små figurer :D

    SvarSlet
  155. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    10 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  156. Ihhh, sikke en flot konkurrence. Jeg har desværre ingen blog selv, læser kun og finder inspiration i andres.
    Derfor 5 lodder til mig.

    SvarSlet
  157. Jeg vil gerne deltage med 10 lodder :).
    Sikke en mega lækker give away!!
    Uuh, hvor vil jeg gerne vinde den med Trip Trap Nisser. Der er så mange af dem på min ønskeseddel i år! :)
    Mail: Charlotte_andersen_4@hotmail.com

    SvarSlet
  158. Ihhh, sikke en flot konkurrence. Jeg har desværre ingen blog selv, læser kun og finder inspiration i andres.
    Derfor 5 lodder til mig.

    SvarSlet
  159. Super fin konkurrence :) Jeg har desværre ingen blog, så det må blive 5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  160. Held til mig med mit ene lod. Er til medusa.
    Vh Kirsten (post@kirob.dk)

    SvarSlet